Na tomto místě Vám podrobně vysvětlíme, jak probíhá nákup v internetovém obchodě www.reflexpoint.cz. Postup je velmi jednoduchý a zvládne ho opravdu každý.

Vyhledání zboží


Pokud hledáte konkrétní zboží, použijte vyhledávání - vpravo nahoře na vašem monitoru je zobrazen symbol lupy. Kliknutím na něj se otevře pole pro napsání textu. Zde napište, co hledáte.


Vyhledat zboží můžete i takto:

1. Na levé straně si vyberete požadovanou kategorii (např. Přívěsky). V kategoriích si poté můžete vybrat z jednotlivých podkategorií (např. Reflexní přívěsky nebo Přívěsky na klíče).
Pokud nemůžete požadovaný produkt najít, nebo neznáte jeho přesný název či číslo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a naši pracovníci Vám s výběrem poradí. Napsat také můžete prostřednictvím kontaktního formuláře.

1. Vložení zboží do košíku

Pokud jste již v našem internetovém obchodě nakupovali a zaregistrovali jste se, přihlaste se ke svému účtu, zjednoduší se Vám fáze dokončení objednávky. Navíc se Vám nákup bude sčítat a po dosažení částky Kč 1500,- se vám automaticky začne zobrazovat sleva 10 %.  Pokud u nás nakupujete poprvé, registraci můžete (ale nemusíte) provést v závěrečné fázi objednávky, nebo volbou Nová registrace, která se vám zobrazuje na Vašem monitoru vpravo nahoře.

Zboží, které jste vybrali a které chcete zakoupit vložíte do košíku stisknutím tlačítka To chci. Je to možné z náhledu produktu nebo v detailu.  V detailu produktu můžete rovnou zadat i požadované množství, v náhledu přidáváte zboží po jednom kuse - kliknutí je možné opakovat.
Na obrazovce se zobrazí informace, že zboží bylo vloženo do košíku. Můžete objednávat i položky, u nichž se zobrazuje stav Není skladem. Tyto položky jsou zpravidla již na cestě od výrobce. Položky, které již nelze objednat, se buď nezobrazují, nebo se nenabízí tlačítko To chci.

V košíku pak můžete upravovat množství, připojit poznámku, nebo naopak zboží z košíku odstranit.Chcete-li přidat do košíku další položku, vlevo dole klikněte na pokyn Pokračovat v nákupu.

Tento postup můžete opakovat u libovolného množství zboží.


Váš nákupní košík je zobrazen v horní liště na pravé straně. Zde vidíte průběžně během celého nákupu počet položek, které jste vložili do košíku a pokud na košík najedete myší, zobrazí se vám přehled položek v košíku, celková cena vloženého zboží a zvýrazněná je poslední přidaná položka.

Máte-li  vybráno, kliknutím na symbol košíku nebo na nápis Do košíku v náhledu vybraného zboží otevřete svůj nákupní košík, kde můžete u každé položky ještě libovolně měnit počet kusů, případně kliknutím na červený křížek úplně vpravo toto zboží z košíku smazat. Pokud naopak chcete ještě přidat další zboží, vlevo dole klikněte na pokyn Pokračovat v nákupu. Již vybrané položky zůstávají v košíku uložené.

Pokud již máte vše vybráno a v košíku jste si zkontrolovali a opravili počet kusů, zvolte způsob dopravy (přečtěte si instrukce kliknutím na otazník) a dále způsob platby (Dobírka, Převodem předem, kartou nebo přes bankovní tlačítka).

Pokračujte na další krok stisknutím tlačítka Objednat.


2. Dokončení objednávky

Nyní se zobrazí vybrané zboží včetně poštovného, případně položka za dobírku. V této fázi ještě můžete změnit obsah svého košíku kliknutím na pokyn Zpět do košíku, který najdete úplně dole vlevo.

Pokud je vše již v pořádku, zadejte své kontaktní údaje:

1. Pokud jste se přihlásili ke svému již v vytvořenému účtu, Vaše zadané údaje se zobrazí. Ty si, prosíme, pozorně zkontrolujte. (Pokud jste se zapomněli přihlásit, nic se neděje, přihlašte se vpravo úplně nahoře pokynem Přihlásit. Budete jen muset znovu volit způsob dopravy a platby)
2. Pokud v internetovém obchodě www.reflexpoint.cz nakupujete poprvé, Vaše kontaktní údaje je nutné teprve do jednotlivých kolonek vyplnit. 

Firemní údaje vyplňte je pokud chcete fakturu vystavit na firmu.

Pokud chcete zaslat zboží na jinou adresu, než kterou jste zadali jako svoji kontaktní, klikněte na zaškrtávací pole vedle volby Fakturační údaje (pokud jsou jiné než dodací). Rozbalí se další pole pro zadání dodací adresy.


UPOZORNĚNÍ: Vyplněné údaje si pečlivě zkontrolujte. Náš systém, stejně jako naši zaměstnanci, pracuje pouze s údaji, které Vy zadáte. Zadání chybných údajů ze strany zákazníka později neomlouvá nepřevzetí vyexpedované objednávky na špatně zadanou dodací adresu. Věnujte pozornost i správně zadanému e-mailu, na který Vám budou zasílány informace o průběhu Vaší objednávky.

 

Po kontrole všech údajů klikněte na volbu POKRAČOVAT.

 

3. Rekapitulace objednávky

 

Před odesláním objednávky máte k dispozici její náhled včetně veškerých údajů (název zboží, počet kusů, cena, způsob dopravy…). Pokud chcete ještě udělat nějakou změnu, máte možnost volbou Zpět na košík (vlevo dole) se vrátit do fáze Vložení zboží do košíku.

Na poslední stránce před odesláním objednávky máte ještě možnost udělit souhlasy např. s registrací, zaslání dotazníku od Heuréka k ohodnocení nákupu... Pouze odsouhlasení obchodních podmínek je nutné pro uzavření obchodu.
Po odsouhlasení Obchodních podmínek dokončíte proces volbou Odeslat objednávku. Objednávka Vám bude obratem zaslaná do Vámi uvedeného e-mailu včetně pokynů pro platbu (pokud jste si vybrali způsob platby Převodem předem).

 




Vyřízení objednávky a doručení zboží


O jednotlivých krocích ve vyřízení Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-maily (proto je důležité zadání e-mailové adresy pečlivě překontrolovat). Budete tak mít přesný přehled o tom, v jakém stavu se Vaše objednávka právě nachází. 
.
V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů spojených s objednáváním a doručením zboží nás neváhejte kontaktovat e-mailem (prodej@reflexpoint.cz), telefonicky (+420 702 855 412), nebo napište prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

 

Přejeme příjemný nákup.  

 

Buďte vidět!